Kavanozlarınızı Değerlendirin











Elimde çok sayıda büyüklü küçüklü kavanoz vardı ve uzun süredir onları bir şekilde değerlendirmeyi düşünüyordum. Dün birkaç deneme yaptım. Henüz tamamını bitirmedim aklımda birkaç farklı fikir daha var.

İlk olarak lame kumaşı alıp uygun boyutta kestim. Tamamının el emeği olmasını istediğimden elde kenarlarını bastırdım. Kavanozun gövdesine bu kumaşı yerleştirdim. Ardından da nişanımdan kalan süsler ile süsledim. Herşeyin bir zamanı geliyor, değerlendirmek atmamak lazım.








4 yorum:

  1. Eline sağlık. Gelin süslerini değerlendirmişsin :) Güzel de olmuş. Yeni blog sayfan çok güzel, hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler güzel yorumların için urfa tutkunu
    senin bloğun da bir harika
    her an takipteyim seni biliyorsun

    YanıtlaSil
  3. Tutumluluk ve doğru tüketim bilinci oluşturmak için hazırladığımız
    www.tutumluhayat.blogspot.com
    adlı sayfamıza ziyaretlerinizi ve ayrıca sizce uygunsa sayfanızdan link vererek ya da blog listenize kabul ederek destek olmanızı bekleriz,link verilme ya da blog listesine alınma dileğimizin kabulü halinde tutumluhayat@hotmail.com adresine durumun bildirilmesi durumunda sayfamızdan sizin sayfanıza da link verilecektir ve blog listemize alınacaktır,saygılarımızla

    YanıtlaSil
  4. Çok şık evet,ama ardından ilk aklıma gelen yıkanırken bozulmaz mı bu süsler:(

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails