Açlık Mı Susuzluk Mu?


11 ayın sultanı geldi hoşgeldi.
Peki durumlar nasıl? 
Günler çok uzun, havalar da mevsim normallerinin çok ama çok üstünde...
İftarda canınız ilk ne istiyor? 
Siz de benim gibi suya mı saldırıyorsunuz yoksa:))

Doğrusu şu son 1 haftaya bakıyorum da, sadece dün gece doğru düzgün birşeyler yiyebildim. 
İnsan aç yaşıyor ama susuz yaşayamıyormuş bunu öğrendim.
Bu aralar fazlasıyla içecek tarifim var, sizlerle paylaşacağım:)))

Malum orucu açınca önce su, sonra ayran, sonra vişne suyu , sonra da limonata içip kendime geliyorum.
Eeee sonrasında yiyebilirseniz yeyin 1-2 lokma. 
Aradan 1 saat geçince bir de maden suyu( bana göre kızılay, Süheyla kardeşe göre beypazarı :))...
Midelere şenlik:)) 

Evet bu şekilde yaklaşık 1 haftayı geçirdim ama baktım durum kötü:) 
İftarda yiyemesem de zorladım sahurda güzel güzel mamalardan yedim.
Hem de tıka basa...

Sonuç, ne mi?

1. İnsan susuz yaşayamıyor
2. Yemeden bir süre idare edebiliyor
3. İftarda fazla sıvı almamak gerekiyor, yoksa yemek yenmiyor:)
4. Siz siz olun, suyla doldurmayın midenizi:)) Yemeğe de yer ayırın:)


Haydi hayırlı iftarlar?

Not: Kardeşim Süheyla, mesaj alındı:)) En yakın zamanda yeni tariflerimle geliyorum:))

18 yorum:

  1. hayırlı ramazanlar,bence de susuzluk iftarsız 2 gun kalabilirim ama iftar vakti mesrubatlar,su ,ayran dans ediyor gözümün önünde .işin garibi tam ramazanda ne nekadar yenmeli alışırız ramazan biter :)

    YanıtlaSil
  2. Kardeşim tarifleri merakla bekliyorum.Bu arada tabii ki beypazarı :)
    Kardeş şaka bir yana sende bugüne kadar benim gibi çok susayanlardansın sanırım.Şükür bugün çok rahatım.Sahur için bir keşfim oldu.Sahurda kocaman bir bardak süt(tavsiye hatice halamdan) , 4-5 hurma(vücutta su tuttuğunu duydum arkadaştan) ve kocaman bir bardak su(vazgeçilmezimiz).Şükür bugünüm öyle rahat ki hala susamadım ve halsizlikde hiç olmadı.Sanırım kan şekerim düşüyordu.Son 3 saat emekliyecek kadar kötüleşiyordum ve ağlayacak kadar susuyordum.
    Allaha çok şükür yeni buluşum için :)))tavsiyemdir şiddetle.

    YanıtlaSil
  3. hilalcim aynen suyun yeri ap ayrı...sanada hayırlı ramazanlar tatlım....hepinizi öyle özlemişimki...çok şükür bizde geldik...sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  4. tabiki suya saldırıyorum.yemeği kim neylesin.yağdır mevlam suuuuu

    YanıtlaSil
  5. Tabiki susuzluk!! İftarı 2-3 bardak suyla açıyoruz. İlk gün yaptığım yemekleri su içmekten bitiremedik ve 4 gün yedik ve ben çok sıkıldım ama artık iyice azalttım yaptığım yemek miktarını. İçecek tariflerini merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Susuzlugu tek gecerim. Butun gun hic acikmiyorum, hatta cok susuyorum da denemez ama iftar vakti yaklasti mi su hayalleri kurmaya basliyorum :) Iftarda bir litre su icip doyuyorum. Iyi tarafi bu ramazan kilo zor alarim ben :)

    YanıtlaSil
  7. bence susuzluk ilk 3gün nasıl geçirdim anlatamam rahatsızlanınca ramazanın tadına varamamıştım ama çok şükür iyileşince artık hiç zor gelmiyor ramazan sadece biraz susuzluk o kadar

    YanıtlaSil
  8. lifegoeson
    kesinlikle haklısın. Ramazan tam olarak ne kadar yenmeli sorusunun cevabını verir bize. öğreniriz ama çabuk unuturuz:)

    YanıtlaSil
  9. Adsız kardeş Süheyla:))

    Susamak ne kelime. inan iftara 2-3 saat kala resmen sürünüyordum:)) meer açlıktanmış:) kardeş düşün 5 gün boyunca sadece günde 1 elma yemişimdir, başka birşey yememiştim. Şimdi senin tavsiyeleri de deneyeceğim mutlaka, çok teşekkürler paylaşımın için

    YanıtlaSil
  10. Şehnaz
    hoşgeldin, özlettin Şehnazcım. Hayırlı Ramazan'lar dilerim canım

    YanıtlaSil
  11. Çelebi74
    öyle cee deyip kaçmak olmaz:)) sevgiler çelebim

    YanıtlaSil
  12. uğurböceği
    biliyor musun ilk gün resmen bu şarkıyı söyledim:)) bir yağmur ne kadar serinletir ortalığı, Allah'ın izniyle

    YanıtlaSil
  13. Atölyekedi
    haklısın, yemek yenmiyor. Biz sadece salata ile birkaç atıştırmalık yiyebilyoruz. O nedenle Ramazan'da yemek yapmayı bıraktım:))

    YanıtlaSil
  14. İlknur
    kesinlikle İlknur, 1 litreden sonra ye yiyebilirsen. zaten davul gibi oluyor insan:))

    YanıtlaSil
  15. Sevim
    evet, vücut ilk başlarda direniyor Sevim ama sonraları şükür alışıyoruz. Aslında az yemeyi alıkanlık edinsek ne iyi olur, az ile de durabiliyoruz sonuçta

    YanıtlaSil
  16. susuzluk çok fena çookkk..ama ondan fenası baş ağrısı

    YanıtlaSil
  17. Canımmm, hayırlı ramazanlar sana da. Koca bir bardak su ve hurmadan sonra çorbamı içiyorum. Yemek yiyemiyorum. Şimdiden 2 kilo vermişim bile :) Açlık aklıma gelmiyor da susuzluk çok etkiliyor. Biraz serinlese havalar...

    YanıtlaSil
  18. Canım merhaba.Ne açlık , ne susuzluk..Sigara..Hayırlı ramazanlar..

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails