Mağnet Yapımı


Evdeki ve hatta dışardan toplanan mini mini başaklarla oluşturduğum bir mağnet. Yapımı çok kolaydı ve yaparken çok eğlendim.


Malzemeler:

1 adet mağnet
1 adet soda kapağı ( gazoz içmediğim için gazoz kapağı yazmıyorum :))
Silikon
karton
bant
kuru dallar

Öncelikle hemen söyleyim Konya'da olanlar otogar civarındaki hanımeli pizzaya gidip o marifetli ablanın elinden miss gii pizzayı mutlaka deneyin.

Ordan aldığım mağneti kullandım. Öncelikle mağnetli kısma bir kartonu bant yardımı ile yapıştırdım ki silikon bulaşmasın. Ardından yüzeye silikon sıkıp bir başka karton yardımıyla silikonu dzelttim. Bu aşamaları yukarda görüyorsunuz.


Dolgu tabakasın halinde yayılan silikonun üzerine birkaç başak tanesini yerleştirdim. Ortalarına da soda kapağını koyup işleme decam ettim. Aslında kuruduktan sonra boyamayı düşündüm ama başakların orjinal hali daha çok hoşuma gittiği için boyamadan bıraktım.

12 yorum:

  1. Magnetlere bayılırım. Nerede gördüysem muhakkak kaçırmaz alırım :)
    Çok güzel değişik olmuş, elleriniz dert görmesin...

    YanıtlaSil
  2. İçine çiçek, böcek, resim filan birşey koysan daha hoş olur gibime geldi. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bende soda kapağının içine fotoğraf konulabilir diyenlerdenim o zaman tam olacak bgibi.
    ellerine sağlık ..
    hayırlı ramazanlar bu arada..

    YanıtlaSil
  4. ADSIZ KARDEŞİN SÜHEYLA :)Kardeş napcan mağneti ramazan ramazan.yokmu şöyle yemek tarifleri.
    Neler vardır sende.
    Ramazanda çok tarif eklemeyeceğim demişsin. bence her gün yeni bir tarifle gelmelisin.Bak takılmam ramazanda sana :))))öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. Tiryaki
    güzel fikrin için teşekkürler. Kapak bir şekilde doldurulabilir haklısın :)

    YanıtlaSil
  6. Uğurböceği
    çok teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Çelebi74
    sağolasın çelebim sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Yemekçi Nazlı
    ben de çok severim hakkaten, sevgiler Nazlı

    YanıtlaSil
  9. Neduk
    tavsiye için çok teşekkürler, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Sevgi
    çok teşekkürler Sevgicim güzel fikrin için, değerlendireceğim sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Süheyla
    Kardeş yapma yaa sen takıl yine bana:) inan çok yemek yapmıyorum ama elimde hazırda olan tariflerden de eklerim, yavaş yavvaş yaptıklarımdan da. sevgiler kardeşim

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails