Gülen yüzlü Güler'e...


Hamileliğimi ilk öğrendiğimde, ilk işim doktora gidip herşey yolunda mı öğrenmek oldu. İlk olunca tabi insan meraklanıyor, herşeyi öğrenmek istiyor:) Doktorumun adı belliydi aslında. Şöyle ki çokça ismini duyduğum, birçok kişinin methettiği bir doktor. Hiç başka araştırma yapmadım, çünkü ismi "Mehmet Öz" gibi markalaşmış diyebileceğim bir doktordu benim gözümde. İlk kontrollerde beklentilerim aslında daha çok sohbetten yanaydı ama doktorum o kadar meşguldü ki ultrasonla bakıyor, kilomu kontrol ediyor, tansiyonuma bakıyor ve zamanı geldikçe gerekli testleri istiyordu. Sonuç olarak da bana tavsiyelerini özet şekilde sunuyor ve bir sonraki randevu tarihimizi belirliyordu. O sıralar hamila olan arkadaşlarımdan doktorlarının yanında 40 dk kadar kaldıklarını, bebeğin gelişimini ince ayrıntılarıyla anlattıklarını işitiyor ve doğrusu özeniyordum:) Ama doktorumdan da vazgeçemiyordum, dedim ya Dr Öz gibiydi benim ve birçok insanın gözünde.




Yazının devamı için Annelerin Dünyasına buyrun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails