Bölüşelim Mi ? İnsanlık Adına...


Paylaşmak Çoğalmaktır
Hem iç huzuru verir, hem kardeşlik pekiştirir
Hem de İNSAN olduğumuzu hissettirir...


 Orada çocuk var, habersiz, masum, korumasız...


 O hengamede bile mutlu olabilen bir çocuk var orada...
Yalın...
Sıcak...


Bir kardeş var orada...


 Bir abla var...
Kendini unutmuş, omuzunda yüklerle yürüyen...
Bir baba var orada...
Çaresiz, boynu bükük...


Bir anne var orada.....
LAL...




 Bir kadın var orada,
Yorgun, çileli...


Bir yaşlı var;
Titrek, zayıf, hasta...


Sular altında Pakistan...



Yorgun, aç, muhtaç...
Çaresiz...

Şimdi yardım zamanı.
İNSAN orada bekleyenler, sadece insan...
Muhtaç ve çaresiz...
Lütfen duyarsız kalmayalım...
Ülkenin %20'si sular altında!
Milyonlarca insan mağdur, ölenlerin sayısı belli bile değil...
Çocuk bezi ve süt öncelikli ihtiyaçlarımız diyor büyükelçi.
Bebekler zorda, var mı ötesi...

Haydi yardıma...


10 yorum:

  1. Damlaya damlaya göl olur misali Hilalcim, ben de katılmak istiyorum ,yardım etmek istiyorum,
    nasıl ulaştırırız.

    YanıtlaSil
  2. allah razı olsun inşallah sesimiz duyurulur orda kardeşlerimiz var ... selamlar

    YanıtlaSil
  3. GENELDE SESSİZ TAKİP EDİYORUM SİZİ...AMA BU PAYLAŞIMA YORUM YAPMADAN GEÇEMEDİM.SORUMLULUĞUMUZU HATIRLATTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.YÜREĞİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  4. Bu gün gördüğüm en güzel paylaşım !
    Manadar..
    Gelecek bir gizem !
    Yarın da bi,zi neler beklıyor bilinmez..
    Bu gün onlara ise yarın bize..
    Duyarlı olalım..

    İznin olur ise ;
    yazı ve resimlerini bloglarımda ve sitem de paylaşmak isterim..
    Cevabını beklıyor olacağım..


    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. hilalim ilk duyduğumda çok etkilendim en çokda seninde dediğin gibi bebek ve çocuklara onlar korumasızlar
    en çok da oraya börek ve çocuk mafyalarının gideceğini bilmek beni ürkütüyor.Pakistana gidenlerden biride kimse yokmu dernegi ve sonrasında kızılay oldu
    tüm bağışlarımı onlara yaparım ben allahım pakistan halkının ve özellikle bebeklerin korumasız yavruların yardımcısı olsun
    bu konuya degindiğin için teşekkürler canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Elif-Kayra
    canım ben birkaç tane bildiklerimden sana yazayım sen hangisiyle istersen gönder. önemli olan ulaşması Elif'cim, duyarlılığın için sana müteşekkür oradaki bebekler...

    YanıtlaSil
  7. Dilek Hanımın Mutfağı

    Dilek Hanım, duyarlı olmak, içimizdeki vicdani duyguların ışığında elimizden geleni yapmal lazım böyle durumlarda. duyarlılığınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Meryem

    Hoşgeldiniz, ses vermeniz ne iyi oldu, duyarlı insanların çokluğu insana ümit veriyor Meryem Hanım. sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  9. Sevil ( Deniz Feneri )

    Sevil'cim ne demek, minnettar kalırım paylaşırsan, ne kadar çok insana ulaşablirsek, insalık adına o kadar güzel bir iş yapmış olacağız. sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Sevil ( Bir Demlik Sohbet )

    Aynıları geliyor insanın aklına, çıkarların peşinde koşacak çok fazla akbaba var eminim. Ama iyilerin sayısı onları kat be kat geçer. eminim yardımlar ulaşacak, muhtaç kalmayacak insanlar. duyarlılığın için teşekkürler Sevil...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails