Survivor'dan Çıkarılacak Ders



:)
Farkındayım biraz geç oldu :)
3 günlük tatil sonrası yeniden sahalardayız:)
Blog yazarları eminim benim gibi yazmayı özlüyorlar. Ama evdeyken yazamıyorum. Daha doğrusu yazmıyorum. Böyle bir prensibim var.
Netice itibariyle 3 günlük ara sonu yeniden birlikteyiz.
Aslında yazacağım, paylaşacağım birçok şey vardı biriken ama fotoğrafları aktarmayı unuttum:)

Şimdi bugün size survivor hakkında yazacağım. Daha önce Survivor'da Heyecan diye bir yazı yazmıştım. Malum ben takip ediyorum, hem de büyük bir heyecanla. Favorim de Merve...

Dünkü bölüm tam anlamıyla bir yüzleşme bölümüydü. Bölümü izlerken aklıma ilk gelen de, hani hesap günü herkesin yaptıkları önüne dökülecek, doğrusunu yanlışını - tabir yerindeyse - bir film şeridi gibi izleyecek ya, işte aynen onu hatırlattı dünkü bölüm bana. Hiçbir şey gizli kalmadı, herkes geçmişte kimin arkasından ne konuştuysa ortaya döküldü. Bu bölümden hangi dersler çıkarılabilir derseniz:

  • Yapılan hiçbir şey gizli kalmaz.
  • Utanacağınız sözleri sarfetmeyin, sonrasında üzülen siz olursunuz.
  • Para sizi idare etmesin, siz parayı idare edin.
  • Ya olduğunuz gibi görünün, ya da göründüğünüz gibi olun.                                                      
Çıkarılacak derslere siz de birşeyler eklemek isterseniz yorum olarak bırakın, seve seve buraya ekleyeyim. 

Sevgiyle kalın...

4 yorum:

  1. Gerçekten yüzleşme bölümüydü, aynı şeyleri ben de düşündüm hatta ara ara düşünürüm.

    Düşündükçe de içim ürperir, ah görümcecim bugün de andım adını Allah affetsin, Aydın abi gibi olmak istemiyorum:))

    YanıtlaSil
  2. çok doğru yazmışın,hakikaten dün akşamki bölüm süperdi

    YanıtlaSil
  3. hepsini izleyemiyorum ama o çok iyi anlaşan o tv gurubu birbirine girdi galiba
    hakanla gizem çok hoşuma giden bir çift bu arada umarım hep böyle giderler...

    YanıtlaSil
  4. hilal bende survivor fanatiklerindenim, merve taraftarıyım, evet herkes acı gerçeklerle yüzleşti, gayet güzel ana fikirleri vermişsin, daha ne olsun, sevgiler:))

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails