Plaj Çantası Yapalım


Çok basit olarak diktim, ama öyle bir işime yaradı ki anlatamam.
Üstelik tamamen evdeki malzemelerden.
Ve tamamen el emeği, el dikişi... Makine ile dikilen tek bir yeri yok.



İki adet eşarp, biraz elyaf, kurdele, iğne ve iplik. Dikimi zaten çok basit olduğu için anlatmaya gerek görmedim. Eşarbın biri iç kısmın astarını oluşturuyor. Diğeri de görünen yüzeyde.
Siz de kıyafetinize uygun plaj çantasını bulamadıysanız, hemen kumaş edinip dikebilirsiniz. 
Şimdiden iyi tatiller, aman güneşte fazla kalmayın:))

5 yorum:

  1. çok şık olmuş. samimiyetle söylüyorum o kadar çok lazım oldu ve aradım ki böyle bir çantayı ama bulamadım... el emeği işte..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. çok değişik ilginç bir fikir ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık hilalim...
    muckk

    YanıtlaSil
  4. Hilalcim ellerine fikrine sağlık, ben de böyle evdeki malzemelerle yapılan pratik eşyaları çok seviyorum :D Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. çok şık bir çanta olmuş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails