LCWaikiki Duydu Sesimi :)

Takip edenler hatırlayacaklar yaklaşık 2 hafta önce LCWaikiki Duy Sesimi demiştim. Duymuşlar:) Cevap da verdiler yazıma sağolsunlar. Öncelikle ilgilendikleri için teşekkürler. Aşağıya aynen bana gelen maili kopyalıyorum. Sadece şu var - LCWaikiki'ye de yazdım hatta - yasal mevzuatlar malum evet ama en azından etiketlerin daha küçük olması için ihraç edilen ülkeleri belki birkaç parçaya bölerler ve mesela 3 farklı etiketleri olur. Her ülkenin etiketini de oraya gidecek ürüne iliştirirler. Bu bir çözüm mesela. Tabi ben üretim bantlarını felan görmeden bu yorumu yapıyorum ama... 

Herneyse, işte bana gelen mail aşağıda. 

Sevgiyle kalın...


Merhaba Sayın Hilal TİMUR,

Öncelikle marka ve ürünlerimize gösterdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

LC Waikiki olarak "Modayı ve kaliteyi en iyi fiyata sunma" misyonu ile dünya 1.liginde oynayan bir Türk markası olmak için tüm gayretimiz ile çalışmaktayız.   Dünya markası olma yolunda Türkiye içinde 300'e yakın mağazası ile hizmet veren LC Waikiki, 2010 yılı itibariyle Romanya, Bulgaristan, Arnavutluk gibi pek çok ülkede mağaza açmış ve yakın dönemde pek çok ülkede mağaza açmayla ilgili çalışmaları da sürmektedir.
   
Sizlerinde hak vereceği üzere, farklı bir ülkede LC Waikiki markalı ürünleri satabilmek için ilgili her bir ülkenin kanunlarına da uymak zorundayız. Ürün etiketleriyle ilgili Türkiye dâhil pek çok ülke kanunlarında ise; ülke sınırları içinde satışa sunulan ürünler üzerinde o ülkenin diliyle, basit onarımı ve kullanım esaslarına ilişkin kullanma kılavuzu  ile satılması zorunlu tutulmuştur. Bu zorunluluk ve ürün kullanımıyla ilgili tüketicilerimize doğru bilgi verebilmek adına ürün etiketleri, yazıların sığacağı kadar büyük tutulmaktadır.

Konuyu bilgilerinize sunar, görüş ve önerilerinizi aşağıdaki iletişim kanalları ile bize ulaştırabileceğinizi hatırlatır, bu iletişimden memnuniyet duyacağımızı bilmenizi isteriz.

Saygı ve sevgilerimizle,

LC Waikiki Müşteri İlişkileri Departmanı

5 yorum:

  1. iyi etmişsin canım, tepkini koymuşsun ama müşteriler görsün die ölee büyük yapıolarmış:))
    Genelde dünya çapı markaların hepsinin etiketleri dediğin gibi, bedne adidastan bikini almıştım, alt kısmın popo kısmını aynen ddiğin gibi 3 parça 10cm etiket dikmişler, suya giriom çıkıom oda benle beraber çıkıo deli oluodum:))

    YanıtlaSil
  2. İlgilenip cevap vermeleri bile güzel ne firmalar var duymamazlığa geliyorlar ...

    YanıtlaSil
  3. waikikinin müşteri ilişkileri gerçekten çok profesyonel ellerde bence. ben de çok geniş kıyafetler sattıkları için bir teşekkür emaili atmış ve bence hamile kıyafetleri de satmaları gerektiğini söylemiştim. hem çok nazik bir teşekkür emaili attılar hem de bir kaç ay sonra hamile kıyafeti satmaya başladılar, bu hareketi feci şekilde üzerime alınmıştım, bak beni dinlediler filan diye. ayrıca her aldığını hiç tartışmasız iade alıyorlar. seviyorum onları:)

    YanıtlaSil
  4. diğer yazını okudum, keisnlikle katılıyorum,
    cevap almana da çok sevindim
    sevgilerimle

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails