Muhallebili Bisküvi



Yine pratik bir tarifle karşınızdayım. Hemen birkaç dakika ile yapabielceğiniz, aniden gelen misafirlerinize ikram edebileceğiniz leziz bir tarif bu. Yarın bisküvi yağımını paylaşacağım kısmetse. Sevgili Cahide ve Jibek'in royal icing denemesini çok şükür yapabildim:)Dediğim gibi bizküvi ve royal icing tarifi yarın İnşaAllah..

Malzemeler:

4 paket piknik bisküvi ( diğerleri ile de yapabilirsiniz dilerseniz )
yarım litre süt
1 kaşık dolu dolu buğday nişastası
1 kaşık un
Dilediğiniz kadar kakao
3 yemek kaşığı şeker

Sütü kaynamak üzere ocağa alın. Diğer tarafta tüm malemeleri az bir sütle karıştırın. Süt kaynamaya başlayınca yavaş yavaş içine bu karışımı dökün. Diğer taraftan da hızlıca karıştırın. Muhallebi kaynayıp kıvama gelince hafif parçaladığınız bizküvilerin içine döküp karıştırın. Muhallebiniz fazla gelirse içine biraz daha bisküvi ilave edebilirsiniz. Bizküvi çeşitlerine göre muhallebi miktarı değişkenlik gösteriyor çünkü. En son sera streçe hindistan cevizi serpin ve dilediğiniz gibi şekillendirin. 1 saat kadar buzdolabında bekletin. Afiyet olsun...



14 yorum:

  1. Hilalcim öncelikle eline sağlık. Bu etkinlik için nasıl seçim yapıyorlar pek bilmiyorum. ama bana mail geldi. Sanırım netten araştırıp öyle davet gönderiyorlar canım. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. hilalcim harikasın canım.....ellerine sağlık.....çok beğendim...şimdi yazın böyle şeyler çok iyi gidiyor....

    YanıtlaSil
  3. * Hilalland

    canım çok teşekkürler cevabın için. sıklıkla görüyorum ama nasıl seçiliyor merak etmiştim. İstanbul'da olup bu etkinliklere katılmak vardı doğrusu :) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. * Şehnaz

    haklısın canı myazın çok iyi oluyor bu tarz hafif tatlılar. sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Hilal, gerçekten pratik ama bir o kadar da lezzetlidir diye düşünüyorum denemeli en kısa zamanda.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Hilalcim ellerine sağlık canım benimde canım boyle güzel tatlıları görünce tatlı çekiyor.SEvgiler bırakıyorum.

    YanıtlaSil
  7. * Yetenek Sizin
    Göndereyim hemen canım yaa :))

    * Filiz
    Çok teşekkürler Filiz

    YanıtlaSil
  8. * Nazife
    güzel yorumun için teşekkürler Nazife. hafif ve lezzetli oluyor...

    * Sessiz Kelimeler
    güzel yorumun için teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  9. Canım yeni teman hayırlı olsun, beyaz çok açmış,çok yakışmış..

    Bisküvinin tuzlusu hariç her çeşidini çok severim , tatlısını her şekliyle yerim..:))

    ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  10. hilal hanım çok pratik tatlı ellerine sağlık selamlar

    YanıtlaSil
  11. hilal böyle güzel tarifler, merak ettim kilo ile aran nasıl :))
    ben sırf yememek adına yapmamayı tercih ediyorum. ama senin tarifler çok güzel görünüyor :))

    YanıtlaSil
  12. Muhallebi biskiviniz eşsiz buluşması :)
    elelrine sağlık canım.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails