Patates Topları ve Bir Ödül



Yepyeni bir haftaya merhaba dedik. Umarım hepimiz için çok çok iyi bir hafta olur. Haftasonu sevgili Cahide'nin patates çanaklarından yaptım. Onların tarifini yakın zamanda vereceğim. Bugün o çanaklardan artan patates püresi ile yaptığım minik topların tarifini vereceğim ve sevgili Pınar'ın bana verdiği Kreativ Blogger ( Üretici Blogcu ) ödülünden bahsedeceğim.


Malzemeler:

2 ortaboy patates
1 yemek kaşığı süt
1 tatlı kaşığı tereyağ
Yeterince havuç ve kırmızı lahana püresi
Tuz ( Dilerseniz kimyon, kekik de atabilirsiniz )

Patatesleri haşlayın, püre yapın. Sıcakken içine sütü ve tereyağını koyup karıştırın. İçine yeterince tuz ve dilediğiniz baharatlardan atıp minik toplar yapın. Topları rendenin en ince tarafından rendelediğiniz havuç ve kırmızı lahanaya bulayıp servis edin.

Tarifi de verdikten sonra sevgili Pınar'a tekrar teşekkürler üretici blogcu ödülü için. Ben de aşağıdaki isimlere göndereyim ödülü:

Handenur
Urfatutkunu
Pabuç
Dendenak
Sibel
Hilal
Jibek

12 yorum:

  1. Hayırlı bir hafta dilerim Hilalcim,
    Topların çok şirin duruyor ellerine sağlık.Çanaklarıda sabırsızlıkla bekliyorum:))
    Ödülünde hayırlı olsun canım arkadaşım.Sen ödüllerin en güzellerine layıksın...

    YanıtlaSil
  2. iyi haftalar adaşım. öncelikle tema süper olmuş ismine uygun güle güle kullan . toplarda nefis. bende çok severim . eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürederim kibarlığınız için ...Mutlu ettiniz beni Allah razı olsun :) Dua ile...

    YanıtlaSil
  4. Hilalçiğim günaydın hayırlı haftalar. ellerine emeğine sağlık canı. sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Canım arkadaşım teşekkürler yaratıcı blogger ödülü için, bu ödülden 2 tane almıştım senden gelen 3.ye de hayır diyemem tabiki. Kolay gelsin, öptüm canım...

    YanıtlaSil
  6. İkinci ödülümüde aldım çok mutluyum blogger ödülleri içinde en sevdiklerimden teşekkür ederim şimdi görgüsüzlük yapıp gadget olarak yan tarafa ekleyeceğim yabancı bloglarda gördüm çok hoşuma gitti

    YanıtlaSil
  7. Kardeşim bir kaç gündür yorum bırakacağımda google hesabı almaya üşendim:)
    Ellerine sağlık blogunun yeni yüzü çok çok şık olmuş.Bu arada patates püresine bayılıyorum.İnanılmaz severim.O yüzden bu tarifinde tam benlik.Canım çekti.Akşama bi püre yapıyım bari :)
    Sen bu işten anlıyorsun...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Canım bayıldım toplara .Ellerine sağlık.Sevgiler bıraktım.

    YanıtlaSil
  9. Ödülümü yayınladım, teşekkürler =) Bu arada bu topları tadan biri olarak söyleyeyim, güzeldi. Havuçlusunu filan çok gördüm ama kırmızı lahana fikri ilginç ve güzel geldi. Dolayısıylaaaaa, bu ödülü hak etmişsin bence =)

    YanıtlaSil
  10. Ödül için teşekkürler!

    YanıtlaSil
  11. seviyorum bu topları bayıla bayıla yerim valla:):)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails