Yoğurtlu Brokoli Salatası




Yeni bir haftaya merhaba. Haftasonu bir İstanbul ziyaretimiz oldu. O gezi ile ilgili birkaç paylaşımım olacak kısmetse yarın. Gerçekten gezip görülmesi gereken bir mekanı "Turkuazoo" tanıtacağım sizlere. Bugün ise kendi denemelerimden olan yoğurtlu brokoli salatasının tarifini vereceğim. Ben kendimce bir salata yaptım, çok da güzel oldu. Başka şekillerde de yapılıyordur belki bilmiyorum ama sebzelerle fazla arası iyi olmayan ben bile yedim bu salatayı:)) Hemen tarife geçelim:

Malzemeler:

Haşlanmış brokoli ( 2 su bardağı )
1 su bardağı yoğurt
1 diş sarımsak
Tuz
Zeytinyağı



Brokoliyi ister çok çok az suda, isterseniz de buharda haşlayın. Suyunu iyice süzdürüp içine zeytinyağı ekleyip karıştırın. Diğer bir tarafta yoğurt, sarımsak ve tuzu karıştırın. Brokolilerle karıştırıp servis tabağına alın. Üzerine biber turşusu ile süslemeler yapın. Afiyet olsun...

13 yorum:

  1. bu sefer ben değil ege bayılacak:))bende çok severim ama egelotti bunu çiğ bile yiyecek o derece:)))eline sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ben üzerine azıcık sıvıyağda kızdırdığım kırmızı biberden de ekliyorum çok hoş oluyor..
    Brokolinin bu şekilde sunumu daha lezzetli sade haşlama olan göre dimi?
    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Öğle vaktinde karnımız hafiften acıkmışken ,olsada yesek şimdi,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Hilalciğim ellerine sağlık ben bayılırım bu salataya.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. * Ege'nin annesi

    Brokolinin faydalarını düşününce aferin egelottiye diyorum
    sevgiler

    *Sevgi

    kesinlikle öyle Sevgicim. bu arada dediğin benim aklıma da geldi tereyağ ile yapacaktım ama fazla vaktim yoktu vazgeçtim:))

    * Esra

    çok teşekkürler, olsa hakikaten yenir şimdi öyle değil miş.. benim de karnım acıktı :)

    * Sessiz Kelimeler
    çok teşekkürler, brokolinin en tatlı hallerinden sanırım bu salata

    YanıtlaSil
  6. sa.tam benlik kalorisi düşük suyunuda atmayın çorba yapın diyor uzman kişi ellerine sağlık sevgiler..A.E.O

    YanıtlaSil
  7. çatalımı kaşığımı alıp gelıyorum hiç dayanamam..

    Ellerıne sağlık bereketi ile..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. tabakla rica edeyim zira çok severim. eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  9. salata harika gözüküyo en kısa zamanda deniycem elınıze sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Salatasi muthis cok severim senin de ellerine saglik,corbasini da sewerim:)))

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık arkadaşım....sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Hilalciğim herkesin kendi ağız tadına göre yaptığı yiyecekler harika oluyor.Ellerine sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık canım.Bu aralar bende brokoliye dadandım.çok güzel ama ben çiğden küçük parçalara bölüyorum bolca limonla ve tuzla servis ediyorum.Bazen yine çiğ olarak brokolide ekliyorum.yada kış salatasının içine küçük parçalayıp koyuyorum.vitaminli bir salata oluyor....

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails