Mozaik Pasta

 

Çok çok severek yaptığım ve yediğim mozaik pastanın malesef ne yapım aşamalarını, ne de dilimlenmiş halini çekemedim. Bu arada mozaik topları burada görebilirsiniz.  Malum geçen hafta SD kartı işyerinde unuttuğumuz güne denk geldi. SD kartı getirene kadar da bitirmiştik pastayı:) Sağlık olsun diyorum ve hemen yapılışına geçiyorum:

Malzemeler:

2 paket petibör bisküvi
1 bardak dövülmüş ceviz
2 kaşık kakao
şeker - isteğinize göre ayarlayın
süt - yeterince
3 kaşık eritilmiş tereyağ

Tüm malzemeleri bir kaba alın, bisküvileri elinizle ezin ama iyice un haline de gelmemesine dikkat edin. Yumuşak ve şekil verilebilecek bir kıvama gelene kadar karıştırın. İstediğiniz gibi şekil verin. Afiyet olsun.

5 yorum:

  1. Bende bugün mozaik pasta tarifi verdim.Ama sosunu pişirerek hazırlıyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Şu mozik pastayı bir ben sarıp sarmalayıp şöyle yapamıyorum :( çokta severim kendilerini aslında ama :(

    YanıtlaSil
  3. hilalcim nefis görünüyor...ellerine sağlık canım...bana bıraktığın o güzel yorum içinde teşekkürler....

    YanıtlaSil
  4. Hilalçığim ellerine sağlık mutlaka yapacağım hemde işallah yarın.sana kücak dolusu sevğiler.

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık güzelim, inan sayfalarını bazen korkarak inceliyorum :) Benim de canım şu sıralar mozaik pasta çekiyordu vallahi, senden gördüm, ben yapsam uzun sürer onun için en kısa zamanda birine gitmem lazım :) Öptüm canım...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails