Balkon Bostanları ve Toprakla Uğraşmak


Urfatutkunu daha önce burada sizlerle paylaştığım domateslerimden tatmak istemiş ancak ona kısmet olmamıştı. Sanıyorum o sıralar daha önce bahsettiğim gibi doktor kontrolü çin İstanbul'daydı. O zamandan beri içimde kaldı, kardeşime de domates ikram etmeliydim. Çok şükür ki yeşil olan domateslerimiz - güneşin de etkisiyle - kızardılar. Birkaç gün daha bekleyip kardeşime ikram edeceğim kısmetse. O da başlayacak domateste şu kadar protein var şu kadar şeker var demeye:)) 

İyiye gidiyor şükür, daha iyi olmasını diliyorum. Bizlerle birlikte tuzlu yemeklerden , tuzlu ekmeklerden yemesini, çok sevdiği çikolatayı tekrar gönül rahatlığıyla tatmasını.. Dualarınız çok kıymetli...


Mini mini reyhan, büyük saksıya alınca büyüyüverdi, öyle güzel kokuyor ki.. Allah neler yaratmış bizler için, çok şükretmeli çok...
Renk renk, desen desen, kokuları binbir türlü bu nimetlere ne kadar şükretmeli. Görebildiğimize, kokusunu duyabildiğimize.. Binlerce şükretmeli... Herşey insanın hizmetinde, herşey bize sunulmuş. Kıymetini bilenlerden oluruz İnşaAllah...


Nanelerimi fotoğraflayamamıştım, artık onların da fotoğrafları arşivime eklenmiş oldu. Nane de giderek üreyen, çoğalan bir bitkiymiş bunu da öğrenmiş oldum. Bir de salatalarda taze nane harika oluyor:))
Biberler de arkada gördüğünüz gibi baya büyüdüler, ama henüz biber vermediler bakalım bekliyoruz:)


Bir de toprakla uğraşmak var ya, saksıda bile olsa çok iyi geliyor insana. Herşeyi emiyor toprak, herşeyi içine çekiyor. Size kalan sadece dinginlik ve huzur oluyor. Gerisi toprakta kayboluyor. Toprakla uğraşmak, harika... Dinlendirici... Mutlu edici... 

Belki de mayamız toprak olduğundandır ne dersiniz?

13 yorum:

  1. domatesler harika görünüyorlar, mis gibi kokar şimdi onlar

    YanıtlaSil
  2. bencede hepsi harika görünüyor.Resimlerde çok güzel,Hımmmm tazeçik ve hormansuz.Güle güle ye :)

    YanıtlaSil
  3. Doğa ne kadar çömert bizlere karşı..
    Az bir emekle sabırla nede çok mutluluk sunuyor..

    YanıtlaSil
  4. Tüm fotoğraflar birbirinden güzel ama özellikle domateslere ve reyhana bayıldım.Ne güzel mis gibiler. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  5. Hilal hanim sizi tebrik ederim sebzeleriniz bir harika gorunuyor benimde var boyle saksi bostanlarim ben domatesler henuz yesil insallah kizardigi gunleride gorurum.
    sevgilerimle

    Ada Esintileri

    YanıtlaSil
  6. Kardeş yine adsız takılıyorum :) Sben malum :)
    Valla bıktım yeni şifre almaktan ne oluyor anlamadım.Bi ben mi sorun yaşıyorum.Google beni 3 gün sonra unutuyor :)
    Balkonun harika olmuş.Aslında gündüz fırsat olsada senin balkonda bi çay içsek.Manzaranda harikadır.Bilmeyen görmeyene duyrulur.Arkanda yeşillikler önünde kuşbakışı Konya ...

    YanıtlaSil
  7. Kardeş yine adsız takılıyorum :) Sben malum :)
    Valla bıktım yeni şifre almaktan ne oluyor anlamadım.Bi ben mi sorun yaşıyorum.Google beni 3 gün sonra unutuyor :)
    Balkonun harika olmuş.Aslında gündüz fırsat olsada senin balkonda bi çay içsek.Manzaranda harikadır.Bilmeyen görmeyene duyrulur.Arkanda yeşillikler önünde kuşbakışı Konya ...

    YanıtlaSil
  8. Ada ve Deniz
    senin için de koklayacağım canım sevgiler:)

    Beyaz Kkelebek
    çok teşekkürler arkadaşım, sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Sevil ( Deniz Feneri )
    Rabb'imiz hakikaten çok cömert, herşeyi bizim hizmetimize yaratmış sevgiler canım

    Çeşnici Handan
    çok teşekkürler Handancım, reyhan misler gibi kokuyor ben de bayılıyorum

    YanıtlaSil
  10. Fatma
    çok teşekkürler Fatma hanım, sizinkiler de kızarırlar hayırlısıyla. bizim balkon çok fazla güneş alıyor sanırım o nedenle kızardılar sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Adsız kardeşim Süheyla :)

    kardeşim haftasonları beklerim başımın üstünde yeriniz var. şöyle bol bol oturup sohbet edebilsek ne güzel olur. Bu arada google bu sanırım herkese yapıyor aynısını:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. seneye bende domates işine giricem bu sene feslegen dereotu maydonoz biber ve kudret narında kaldık:)

    YanıtlaSil
  13. Canım harika olmuş balkonun yemyeşil..

    Benimde antoryum çiçeğim var ama ne yaptıysam açmıyor sen nasıl bakıyorsun..:)

    sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails