Çöp Kovası Yenileme - Dekopaj Çalışması



Bu gidişle evde ne bulursam boyayacağım sanırım :) Aslında bir süredir boyamak ve boyamamak arasında gidip geliyordum ama dayanamadım ve boyadım:) Sonuçtan memnun kaldım ama bir çöp kovası için abartılı mı oldu diye de düşünmeden edemedim:)



İşte öncesi ve sonrası ile çöp kovası. Akrilik boya ile boyadım, elimdeki stickerler ile süsledim ve üzerine vernik yaptım. İşte ayrıntıları:



Kapağını bu şekilde süsledim. Ve işte gövde süslemelerinin ayrıntıları:



Diğer dekopaj çalışmalarım için tık tık ...

7 yorum:

  1. Maşallah Hilal seninde dediğin gibi evde süslemediğin boyamadığın obje kalmadı herhalde ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş. ellerinize sağlık:)) blogcunun çöpü bile süslü olur. bize de o yakışır dimi ama:))

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık güzelim, havası değişmiş çöp kutunun :D Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bu durumda mutfak tezgahının üstünde mi kullanmalı naapmalı? Ben yapsaydım göstermezsem çatlayacak olduğumdan yapardım bir abukluk:)))
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. bizimki de böyle yapmalı mıyım oysa hiç anlamam bu tip el becerilerinden sıkılır mıyım deneyeyim mi bu kadar düşüneceğime başlamalı belki de : )

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Hilal,çok güzel olmuş ellerine sağlık.Blogda yapımını anlatırsan sevinirim.Teşekkür ekerim...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails