Peçete Biriktirir Miydiniz Çocukken?


Çocukken peçete biriktirir miydiniz?
Benim çocukluğumda peçete biriktirmek gibi bir hobi vardı çocuklar arasında:)


Annelerimiz pasta börek eşliğinde  çay içip sohbet ederken, biz arkadaşlarımla birbirinden renkli birbirinden güzel peçeteleri - ev sahibinden izin alarak - toplardık. 


Peçete kolleksiyonu, tüm kızların ehemmiyet verdiği bir hobi idi. 90'lı yıllardan bahsediyorum, eminim hatırlarsınız.


Doğrusu hiç aklıma gelmezdi, aradan 20 sene geçecek de ben bu peçeteleri peçete transferinde kullanmak üzere günyüzüne çıkaracağım:))
İşte bir sakla samanı gelir zamanı daha:))
Sevgiyle kalın, güzel bir hafta diliyorum...

Tüm peçete transferlerime bakmak için tık...

21 yorum:

  1. Bu gece kulun yalvarış ve yakarışlarını Yüce Mevla'ya sunacağı ve O'nun sonsuz affından, merhametinden, iyiliğinden bol bol yararlanacağı umut, huzur ve müjde gecesidir. Berat Kandiliniz Mübarek Olsun.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  2. evett benimde var düzine düzine:)) ne güzel bir hobiydi:)) aklıma getirdiğin için teşekkür ederim canımmm..
    kandilin mübarek olsun..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. bendede bir kocaman kutu dolusu var taa o yillardan, hala durur bir yerlerde :)

    YanıtlaSil
  4. Benimde çocukken peçete kolleksiyonum vardı. Annemin günlerine gittiğimizde mutlaka alırdım 2 tane. Birisi yırtılırsa öbürü sağlam kalsın diye. :)

    Birde o zamanlar ne kadar çok desenli peçete olurdu.

    Sadece peçete mi? Hayır. :)

    Pul kolleksiyonum, tebrik kart kolleksiyonumda vardı benim.

    Mektuplarıda biriktirirdim. :)

    Ama büyüyünce sıkılmıştım artık ne yaptım bilmiyorum. Artık yoklar maalesef.

    Dediğin gibi saklamış olsaydım bende kullanırdım büyük ihtimal.

    Siz bunca zaman iyi saklamışsınız. :)

    GÜzel bir gün diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Günaydın ben de peçete biriktirenlerdenim..Ama maalesef birtane bile yok:(
    Aslında hatıralara çok önem veren biriyim..Bun da başarılı olamamışım..
    sevgiler..mutlu haftalar..

    YanıtlaSil
  6. Günaydın ben de peçete biriktirenlerdenim..Ama maalesef birtane bile yok:(
    Aslında hatıralara çok önem veren biriyim..Bun da başarılı olamamışım..
    sevgiler..mutlu haftalar..

    YanıtlaSil
  7. :))))
    evet benim de vadı peçete kolleksiyonum, çeşit çeşit renk renk, o günlere daldım gittim şimdi :))

    YanıtlaSil
  8. evett evet ben de biriktirirdim..hala duruyorlar bir kutuda:)...biz çocukken ne kadar güzeldi herşey:)

    YanıtlaSil
  9. eveeet hatta geçenlerde torba içinde buldum hepsini yenilerini eklemek lazım :)

    berat kandilin mübarek olsun canım tüm dualarımız kabul olunsun inşallah

    YanıtlaSil
  10. Evet canım benimde vardı bir sürü peçetelerim hepsi de birbirinden renkli ve güzellerdi, ama bir gün kuzenim onları çekmecemden alıp parçalayana kadar :( Çok küçüktü o zamanlar bulmuş ve kar yağmuru yapmış aklınca :D Onlar da öylesine yok oldular tabi :D Olsun şimdi de arkadaşlarımdan topluyorum ben de senin gibi transferlerde kullanıyorum. Çocukluğumu hatırlattın canım teşekkürler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Benim de vardı rengarenk bir sürü ama ne yaptım kimbilir hatırlamıyorum. Nerden bilirdim ki seneler sonra boyamalarda kullanabileceğimi :) Şimdi de o sayede biriktiriyoruz yine :))

    YanıtlaSil
  12. Unutmuşum aynı zamanda iyi kandiller diliyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Canım önceki ziyaretin ve yorumun için çok teşekkürler, bu rahatsızlığımdan dolayı tek tek yazamıyorum ama maruz görün, bu aralar tembel işi olucak, artık kusurbakmayın canlarım. Fırsat buldukça sizlerin yanınıza gelicem. Bu zarif ziyaretlerin ve değerli yorumun için çok teşekkürler, sevgiyle sağlıcakla kal. Berat kandilin kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  14. Benim de vardı ama noldu şimdi hatırlamıyorum.Sen yazınca aklıma geldi.

    YanıtlaSil
  15. Bende biriktirirdim ve bir gün evde hiç peçete kalmamışken misafirlere kullandım öyle öyle bittiler:)Hayırlı kandiller canım

    YanıtlaSil
  16. ooo şimdi sen yazınca aklıma geldi benimde vardı bir peçete koleksiyonum. Ne büyük eğlneceydi gerçekten peçete biriktirmek. Keşke elimde olsalardı benimde...
    Hayırlı kandiller...

    YanıtlaSil
  17. Evet biriktirirdim, kızıma verdim, o devam etti işallah torunuma devredeceğim. Beni geçmişe yolculuk yaptırdığın için teşekkürler.Sevgilerrrr.....

    YanıtlaSil
  18. Çocukken ben de biriktirirdim ne güzel eskilere götürdün beni. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. Ay benimde tomar tomar vardı.Attım sanırım onları.Ne keyifliydi onları toplaması.

    YanıtlaSil
  20. ay negüzel nostalji yaşattın Hilalcim:)teşekkür ederim canım.

    Benim peçete hobim, değil 90'larda, 2000'lerde artık hiiiç çocuk sayılmayacak yaşta bile gittiğim ülkelerden cafelerden, insanların evlerindeki peçetelerini hatıra olarak istiycek kadar tutkuya dönüşmüştü :)

    Şimdide Tr den yanıma getirebildiklerimlerimi blogdaki sunumlarımda kullanıyorum:) hepsinin birer anızı olması ise gurbette daha bir manidar oluyor, helede benim gibi sulugözlü biri için:))

    YanıtlaSil
  21. Benimde peçete koleksiyonum var uzun bir süre ara vermiştin artık devam ediyorum koleksiyonum blogumda yer alıyor bakmak istersen :)) paylaşımınız için teşekkürler sevgilerle:)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails