İlk Rölyef Denemem - Alüminyum Folyo İle


Bir projem için araştırma yaparken, rölyef diye birşey çıktı karşıma.
Alüminyum folyodan yapılmış üstelik, öyle yazıyordu. 
Ben hemen mutfakta kullandığımız alüminyum folyo sandım:))
Araştırdım ki farklı, daha kalın bir folyoymuş kullanılan.


Tam yapacağım projeye uygun şeydi bu. Tam olarak nasıl yapıldığını anlayamadım aslında netteki anlatımlardan. Ama kendimce birşeyler yaptım ve sonuç acemice de olsa hoşuma gitti...


Tam tekniği öğrenebildiğimde, ya da projemi tamamlayabildiğimde anlatacağım rölyefin yapımını. Ya da aramızda mutlaka ki ustalar vardır, onlardan da yardım ve öneri bekliyorum.


Yaz günü denizler, gemiler, dalgalar, balıklar, nasıl da iyi geliyor insana:)) Ben yaparken çok keyif aldım:)


Bu arada alüminyum folyonun fotoğrafını çekmek de ayrıca bir iş:) Çok zorluyor insanı, baksanıza nasıl da gün batımı gibi yansımalar oldu flashdan dolayı:))

Alüminyum folyo ile rölyef konusunda her türlü önerilerinizi bekliyorum. Bu işi hakikaten öğrenmek istiyorum, çok zevkli ve hoş oluyor çünkü.
Sevgiyle kalın...


16 yorum:

  1. ellerinize sağlık ilk olmasına rağmen çok iyi kıvırmışsınız bu işi:)) ben normal rölyef yapıyorum bu folyolu olana da pek özenir cesaret edemezdim. cesaretlendirdiniz şimdi beni:) yapılacaklar listeme eklendi:))

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler çok sevindim beğenmenize. ben ilk kez rölyef denedim bu kadar oldu, eminim siz çok daha iyilerini yaparsınız sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Hilal'ciğim ellerine sağlık. Çok keyifli ve bir o kadar da sabır isteyen bir uğraş gibi geldi :) Bitmiş halini de merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. şekerim harikaa.. eline sağlık.. başlangıç için çook çook iyiii...

    YanıtlaSil
  5. Yeşim
    sağol canım, bitmiş halini görmek için ben de sabırsızlanıyorum:) umarım güzel birşey olur:)

    Çelebi74
    çelebim sağol canım senden bunları duymak ne güzel. bak gaza geldim şimdi
    :))

    YanıtlaSil
  6. Bizim evde bunların ustası annemdir. İnanılmaz güzel şeyler yaptı bu alüminyumlardan. eline sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  7. gayet güzel olmuş. bence de en büyük sıkıntıyı fotoğraflamakta yaşamışsın. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. İlk başlangıç için bence çok başarılı mutlaka daha da iyi olur ben bu halini bile çok beğendim. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  9. hilal bacım ellerine sağlık nasıl yapıldığı hakkındada bize bilgi verirsen seviniriz. selamlar

    YanıtlaSil
  10. merhaba ellerinize sağlık benim 10marifetteki yazılarıma ve bloğuma gözatabilirsiniz yardımcı olacaktır nrhnmrl

    YanıtlaSil
  11. s.a
    becerikli arkadaşım daha neyin altından çıkıcan merak ediyorum doğrusu:)
    çöl çiçeğini merak ettim , elime geçse bir an önce,yazılarına toplu baktım, her zaman bakamıyorum da...sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Sağlıklımutfak
    Hilalcim annenden tüyolar almak lazım, ellerine sağlık diyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Ada ve Deniz
    gün ışığından faydalanabilsem flash olmadan çekebilirim ama malesef akşamları foto çektiğim için hep flash ile folyo da parladı çok zor oldu:)

    YanıtlaSil
  14. Çeşnici Handan
    çok teşekkürler Handan beğenmene çok sevindim sevgiler

    Dilek Hanımın Mutfağı
    anlatım yapacağı bu projeyi bitirince Dilek hanımcım, sevgiler

    YanıtlaSil
  15. nrhnmrl
    hemen bakıyorum, çok teşekkürler sevgiler:)

    Serra
    A.S. canım
    Ankara'da hayat nasıl gidiyor, çabucak alışmanıza çok sevindim. Konya'ya da beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Tiryaki
    anlatacağım kısmetse Tiryakicim, ama çalışmayı bitirince:))

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails