Hayal Gücünü Kullan Etkinliği


Yetenek - sizin ve Ojeli parmaklarım'ın başlattığı "hayal gücünü kullan, hobini göster"  etkinliğine katıldım. gazoz kapağı, kurdele, kuru dal, kağıt havlu rulosu ve kilitli iğne kullanılarak bir tasarım yapılacak. Ve herkes tasarladığı şeyi eşine gönderecek. İşte ben de bu yukardaki çerçeveyi yaptım. 


Etkinlik çerçevesinde bana çıkan etkinlik eşim Çelebi74 oldu. Öyle sevindim ki bunu öğrenince:)


Öncelikle bir kutudan çerçeveyi yaptım. Sonra kenarlarını silikonlayıp dal parçaları ve diğer malzemelerle süslemeleri yaptım.

Ve tabi son olarak üzerini vernikledim. İçine de bir fon kartonu geçirdim.


Son halini alınca da Çelebime gitmek üzere paketledim. Bu esnada eşim sağolsun çok yardım etti. Çünkü bu kuru dalların kırılmasını istemiyordum. Paketleme ayrıntıları çok yakında ( fotoları aktarmayı unutmuşum da :))

Güzel bir etkinlik daha böyle bitti. 
Emeği geçenlere teşekkürler...



6 yorum:

  1. ellerine emeğine sağlık canım.ne güzel olmuş...
    selamlar

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş..
    ellerınıze yüreğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Canım, ellerine sağlık çok güzel olmuş. Sevgili Çelebi'm de güzel resimler koysun içine :) Teşekkürler katıldığın için :)

    YanıtlaSil
  4. şekerim hilalim; çok güzel olmuş.. beyendim.. ve yeşimin dediği gibi cici fotolar koyarım içine artık.. teşekkür ederim sen bir gün daha bekleyeceksin biliyorsun! öptüm seni muck..

    YanıtlaSil
  5. Ellerine, emeğine sağlık canım. Celebim iyi günlerde kullansın. Katıldığın içinde teşekkür ederim.
    öptüm kocaman

    YanıtlaSil
  6. Hilaciğim ne kadarda sevimli olmuş, çerçeveni ilk gördüğüm zaman metal olduğunu düşünmüştüm:) emeğine ve yaratıcı zekana sağlık tatlım;) öptümmm...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails