Biskolata Mood Harika!


Şölenden bu şirin paketi aldım dün. Paketin şirinliğine bakar mısınız. Bu bile Şölen'in ne kadar ciddi bir firma olduğunu gösterdi bana...




Paketten 3 kutu biskolata mood çıktı. Bir de tanıtım broşürü.Her biskolatanın üzerinde farklı farklı resimler var ve yukarıdaki tanıtım broşüründe gördüğünüz gibi ana temaları aşk, sağlık, iş, para vs vs...




Kısaca şöyle anlatayım. Hani profiterolün kekini yaparsınız, içi boş kalır ve içine de krema doldurursunuz. Aynı mantıkla bisküvi yapılmış. Şişirilmiş ve şiştikçe içi boş kalmış. İçine de Şölen'in o harika akışkan çikolatası doldurulmuş. Bisküvisi çok ince, çıtır çıtır, çok lezzetli. Aslında ben bu kadar incecik bisküvilerin nasıl kırılmadan onca yolu geldiklerini de düşünmeden edemedim.

Teşekkürler Şölen...
Bize bu harika tadı sunduğun için...

5 yorum:

  1. daha önce görmemiştim ama merak ettim , en kısa zamandan denicem.

    öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. hilalcim afiyet bal olsun
    şölenin harika lezzetini bilmeyen yok :))

    YanıtlaSil
  3. afiyet olsun
    az önce marketten döndüm,iyki gitmeden görmemişim:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails