Biraz Hareket Lazım :)


Hamileyken diktiğim karyola takımının yastığı. 
Kumaşı öyle çok aradım ki, yine de istediğim gibi birşey bulamadım.
Aslında ben gemili, deniz temalı bir kumaş istemiştim ama olmadı. 
Eh bunu da diktim de kullandın mı deseniz, hayır desem yeridir.
Artık hediye edeceğim kısmetse...Hayırlısı...


Yastıkta anlatmak istediğim şu. 

Hazır şeritler, kurseleler kullanarak, hani yeni tabiriyle yastığa biraz hareket kattım:)
Böylesi çok daha hoş göründü benim gözüme...
Kurdeleden çiçeklerin ise arkalarına minik kilitli iğnelerden diktim. 
Böylece yıkamam gerekse bile çiçekleri çıkarabilecektim.


Bu da yine aynı şekilde şenlendirdiğim :) diğer bir yastık..

Yani diyorum ki, ayrıntılar önemlidir... Sizce de öyle değil mi?

2 yorum:

  1. çok şık ve cici olmuşlar ama kullanılsınlar artık değil mi : )
    ellerinize sağlık özellikle de ayrıntılar için
    sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails