Çöl Çiçeği / Waris Dirie


Uzun zaman önce okuduğum harika kitaplardan biri.
Geçenlerde kitaplığı karıştırırken elime geçti, acaba tekrar mı okusam dedim.
Bir hayat hikayesi..
Somalili minik bir kızın, 12 yaşında evlendirilmek istediğinde evden kaçması ve kendini bir şekilde İngiltere'de bulması.
Sonrasında top modellik ve BM elçiliği.
Ve annelik..



Ardından annesini bulma isteği, çöle dönüş, kendi kültürüne bakış...
Çöl yaşamı, kuraklık, açlık..
Ve oralar için neler yapabilirim düşüncesi, ardından da bu uğurda verilen mücadele..
O kadınların hayatlarını dünyaya duyuran önemli isimlerden. 98'li yılların bestseller'i.
En çok satan kadın yazardan.. Waris Dirie'den...

Dünyada böyle hayatlar da varmış deyip, kendi yaşamınıza şükretmeniz için bir vesile bu kitaplar..
Sevgiyle kalın...

7 yorum:

  1. İş yerinden bir arkadaşım okumuştu O da çok beğenmişti bu kitabı :) Zaten listemdeydi bir puan daha aldı :) Teşekkürler tatlım tavsiyen için.

    YanıtlaSil
  2. Col cicegini yillar once okumustum. Dunyanin her bir yaninda ne kadar buyuk hayat mucadelleri suruyor. Ancak bu sekilde yayinlanan bir kacindan haberdar olabiliyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Hikaye ilgimi çekti okunacaklar arasına aldım. Bilgilendirmen için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. çöl çiçeği bir numara bir kitap herkese tavsiye ederim.Bugün ellerini semaya gönlünü Mevla’ya aç, bugün günahlardan olabildiğince kaç, bugün en gizli incilerini onun için saç. Çünkü bugün Miraç kandili, kandilin mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  5. Canım hayırlı kandiller, dualarda unutulmamak dileğiyle..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. kitabı ben de okudum ve çok etkilendim. hele kadınların süünnt edilmesi konusu beynimi günlerce meşgul etti. okunmaya değer bir kitap..

    YanıtlaSil
  7. benim de yillar once okuyup cok etkisinde kaldigim bir kitap
    Hatta sunnetle ilgili kisminda cok fena olmustum.ayyyyy aklima geldi gene:( o kismini hic okumasaydim keske derim hep

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails