Bizim Evin Halleri :)



Aklımda yapacak çok şey var ama sanırım daha çok vakte ihtiyaç var. Ya da ben sabırsızlık yapıyorum hemen yapayım diye:) Neyse şükredelim yavaş yavaş da olsa birşeyleri yapıp not defterine bir çizik daha atabiliyoruz. Aslında yapalı 1 ay kadar oldu, ancak süslemelerini yeni yaptım. Yukarıda bizim aileyi görüyorsunuz:))




Saçlarındaki çiçekli tokadan anlaşılacağı üzere bu benim :)




Ne hayır anlamadım ama bu çimleri pek sık çıkmayan da eşim.Oysaki aynı tohumdan buna da koymuştuk...




Bu da bizim minik. Kabul ediyorum çok şık bir tasarım olmadı ama oldu işte birşeyler:)

Gelelim nasıl yaptığımıza:


Bir kaba biraz toprak koyduk. Üzerine çim tohumu ekledik, karıştırdık. Her bir çorabı parmak kısımlarından minicik düğümledik. Düğümleri tam ucundan kestik. Tohumlu toprak karışımını 3 çoraba da paylaştırdık ve kalan kısımlarını tohumsuz toprakla doldurduk. En son olarak da sıkıca bağlayıp, çorapların fazla kısımlarını kestik. 




Hepsini bir kaba aldık, her gün düzenli suladık.



Çim kafalar mutlaka güneş gören biryerde olmalılar. Böylece hemen birkaç gün içinde kendilerini göstermeye başlıyorlar. İhtiyaçları su ve güneş...


Ve son olarak keçeden kestiğim göz, ağız ve diğer süslemeleri çoraplara diktim. 
Aslında lastikli yapıp sularken çıkarayım demiştim ama çimler hemen suyu emdiği için buna sonradan gerek görmedim. 


Güzel bir haftasonu diliyorum..
Sevgiyle...

8 yorum:

  1. pembe tokaya bayıldım
    ellerinize sağlık çok şeker olmuş hepsi de: )

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı haftasonları. Çok güzel farklı bir uğraşı ellerinize sağlık.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  3. Çim adamlar çok şirin. Bir ara benimde vardı.
    Sizlere de iyi bir hafta sonu diliyorum.
    <:))

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş, bayıldım,eline sağlık:)ben hazır almıştım ama yeşillikler bizi sevmiyor, onda bile ot bitmedi:))

    YanıtlaSil
  5. Çok cici olmuşlar.Ellerine sağlık.Sevgiler bıraktım..

    YanıtlaSil
  6. Çok şeker olmuşlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık, çok güzell :=)

    YanıtlaSil
  8. Canım çok şeker olmuşlar yakışıklı adamlar..:)

    Hayırlı kandiller diliyorum, sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails