Burası İnegöl mü?

Hayret,
Ve dehşet içindeyim.
Şaşkınım...
Annem İnegöl'lü benim...
Çocukluğumda uzun uzun kaldım, hala da gider gelirim...
İkinci memleketim diyeyim kısaca...
Huzur yuvası, ormanın, mobilyanın, yumuşacık kalplerin yaşadığı, nezih bir yer İnegöl...
Sokakları mis gibi ağaç kokan, ahşap kokan güzel ilçe...
Herkesin olduğu tam bir dostluk ortamı...

Az önce haberleri izledim de...
Gördüklerime inanamadım!!!

Acaba İnegöl diye başka bir yer mi var, ben onu mu gördüm haberlerde?
Yoksa bu görüntüler İnegöl'den olmaz, olamaz...
Şaşırdım...

Karıştırmayın artık memleketimi...

3 yorum:

  1. hilalcim ben de yenişehirliyim,bilirsin belki 26 km.var inegölle arasında.biliyorsun orası sanayi sebebiyle çok göç alan bir yer,nüfusu 100 bini geçti.öyle olunca da şehirlerin yapısı bozuluyor ister istemez.ben de dehşete düştüm gerçekten:(

    YanıtlaSil
  2. Öğrendiğime sevindim Başak'cım, Yenişehir'i biliyorum eniştem oralı. hemşeri sayılırız:)

    YanıtlaSil
  3. bende inegöllü sayılırım ilkokul beşte başladım liseyi orda bitirdim
    tam da bir inegöllüyüm aslında demi orada yetiştim orada büyüdüm.. dediğin gibi hilalim orada böyle şeyler olmasına imkan yok.. dışardan sızan o yabancıların provakatörlerin kendini bu ülkeden sayamayan o yabancıların kendini bilmezlerin işleri bunlar.. Allah ıslah eylesinnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails