Ton Balıklı Mısırlı Makarna Salatası



Makarna yaptığım gün eğer hepsini bitiremezsek ve ertesi güne kalırsa mutlaka bu salatayı yaparım. Makarna ve pilav ısıtmaya gelmez çünkü. İşte bu makarna da ertesi güne kalan bir makarnadan yapıldı. İçine ben tuz eklemiyorum makarnayı yaparken tuz eklediğim için, ton balığını da konservedeki yağı ile birlikte ekliyorum aynı zamanda makarnanın da salatası oluyor. Mısırları da eklediniz mi tamamdır. Bu arada son yaptığımda içine semizotu da ekledim, ekşi ekşi çok yakıştı, tavsiye ederim.




6 yorum:

  1. Harika, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık canım.. çok severim bende.. süper bir lezzett

    YanıtlaSil
  3. çok güzel görünüyor Hilalcim. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. İşde bu !
    Ziyan olmamalı mutfakda hiç bir şey..
    Nede güzel olmuş makarna yeşilliklerle buluşunca..
    Ellerine sağlık bereketi bol olsun..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. kuzenim en sevdiği 3lü ellerine sağlık hem kolay hem besleyici : )

    YanıtlaSil
  6. şu görüntüye bakın ye beni diyor resmen harika olmuş salatalara asla hayır diyemem:))))
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails