Denetleniyoruz:)

                                 

Heyecanla :) beklenen denetim günü geldi işte:)
Biri bugün, diğeri ise haftaya çarşamba.
Urfatutkunu'nun kulaklarını çınlatarak denetlenmeye gidiyorum:)
Dualarınızla yanımda olacağınızı da biliyorum...
Denetimden sonra görüşmek üzere:)

23.Temmuz 2010 Saat:08.00


1. Yarı Notları:) 

Evet, ilk yarıyı bitirdik. Çok şükür şimdilik sıkıntılı bir durum olmadı. Çok fazla denetime iştirak etmiş olsam da, birebir muhatap Urfatutkunu olduğu için ben konuk sanatçı rolünü üstleniyordum...

Urfatutkunuuu:)
Senin kadar iyi olamam ama en azından işini elime yüzüme bulaştırmadım:) Şimdilik bana devrettğin bayrak finish çizgisine doğru gidiyor. Ama peşin peşin söyleyim, haftaya çarşamba olan denetimi de atlattıktan sonra, gel kardeşim geç işinin başına. Yoruldum yahuuu:))

Şaka bir yana, özledim seni...
Umarım senin de bugünki tahlilinin neticesi güzel olur. Ben de denetimi geçerim de akşama kutlama yaparız:))

Kutlama pastası geçenki çikolata parçalı olandan olsun, ellerine sağlık:)) Bloğuna da koy tarifini, bayıldım...

23.Temmuz 2010 Saat:12.50
 

4 yorum:

  1. sular seller gibi geçin denetlemeden hayırlısıyla görüşmek üzere : )

    YanıtlaSil
  2. Mine

    çok teşekkürler Minecim, sevgiler


    Tiryaki
    Aslıhan olmadan benim açımdan zor olsa da, şükür ilk raund güzel geçti :))

    YanıtlaSil
  3. başarılar dilerim.. hayırlısı ile biter inşaAllah..

    YanıtlaSil
  4. Çok şükür denetim atlatıldı. Gayretlerin için tebrik eder, maşaAllah derim =)

    Afiyet olsun. Dilârâ'mız için yapmıştım o keki. Ve tamamen uydurdum. O da bir hayli beğenildi =) Zaten ne zaman tariften baksam kekim olmaz, ne zaman uydursam güzel olur.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails